keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Parturikeikka

Moikka,

Kerronpa tässä nyt teille muutamin sanoin ja kuvin tämän päiväisestä parturikeikastani, joka oli minun kohdallani väistämättä edessä ja ainoa vaihtoehto.

Kävimme jo pari viikkoa sitten laumani kanssa tutustumassa parturiin ja kuulemassa häneltä viimeisimmät leikkuu trendit, mallia 2015. Parturi siinä hetken sormeili minun karvaista olemustani ja suositteli minulle miehekästä ja hyvin lyhyttä mallia... sopisi kuulemma minulle hyvin. Siinä sitten tehtiin merkintä varauskirjaan.


Tässä sitä odotellaan lähtöä parturikeikalle. Jos ihmettelette, että mitä tässä "frisöörissä" on nyt vikana, niin mainittakoon, että se ikävä kapistus, jota kammaksi kutsutaan, niin sotkeutui sietämättömällä tavalla turkkiini.
Yöks ja Auts!

Pikkuhiljaa ja pala palalta paljastan uuden uljaan ja trendikkään ulkomuotoni...


Tässä tassuni...


Tässä häntäni ja kankku...


Tässä niskakarvani...


Tässä sivuprofiilini, josta näkee korvien ja partani hienon muotoilun...

Ja sitten TA DAA... tässä minä sitten olen koko komeudessani... trendikkäällä leikkauksella varustettuna. Eikös ole aika COOL. Mitäs sanotte?


Hetken nuo Pekka ja Jaana pyörittelivät silmiään ja tuijottelivat minua, mutta totesivat sitten vaan, että kyllä se turkki varmaan jossain kohdin taas hulmuaa... KAI...

Mutta hei, toivotan teille kaikille oikein mukavaa alkavaa kesää... minä ainakin aion nauttia kesästä, seuraavin eduin:

Tervetuloa helteet, helpommat punkkitarkastukset, loman viettoa takkujen kampaamisesta ja eipähän tartu nuo risut niin pahasti metsässä... ainoa mitä hieman itse vierastan, on nuo heiluvaiset killuttimet takapäässä ;)


Terveisin Jasu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti